Ofte stilte spørsmål
Her finner du ofte stilte spørsmål og svar i forbindelse med bruk av fargerike.no.
-
Du kan ikke redigere din egen bestilling, men vi kan hjelpe deg med dette dersom du tar kontakt med kundeservice innen rimelig tid.
-
Du kan hente varene i din nærmeste Fargerike-butikk, den vil komme opp automatisk når du taster inn postnummeret ditt. Dersom du ønsker å hente varene i en annen butikk legger du inn et annet postnummer.
-
Ja, i opptil 14 dager kan du det. Bruk vårt angreskjema. Det er viktig å merke seg at dette ikke gjelder tilvirkede produkter, slik som maling tilsatt farge, tapet, vinylbelegg. Er du usikker på om du har kjøpt et tilvirket produkt, ta kontakt med kundeservice på chat eller tlf.
-
Ta kontakt med oss så fort du legger merke til det, slik at vi kan rette opp feilen for deg.
-
Ja, du må være der for å motta og signere for varene. Du blir oppringt ca. 30 min før PostNord kommer med ordren din. Du vil få leveringsdato tilsendt på mail. Hvis pakken ikke kan leveres til avtalt tidspunkt tas den med i retur til nærmeste lager og du må kontakte PostNord for avtale om nytt leveringstidspunkt. Du vil bli fakturert for ny levering.
-
Du vil motta et sporingsnummer på enten epost eller sms, som du kan bruke på PostNord sin hjemmeside.
-
Hvis du ikke har fått noen ordrebekreftelse etter gjennomført bestilling er det lurt å sjekke søppelposten, og sjekke at du har skrevet inn riktig epost adresse på min side på fargerike.no. Ta kontakt med oss på kundeservice på enten chat eller tlf.
-
Vi ønsker å bidra til å ta vare på miljøet ved å gjenbruke pappesker. Du kan derfor oppleve at det står våre leverandørers navn på esken, som for eksempel Osmo, Jordan etc når du mottar varer som er bestilt på Fargerike.no. Pappesker har flere fordeler, den er enkel å bære og beskytter mot støtskader. Vi håper og tror at varene blir levert i god stand.
-
Disse kan kun brukes i alle våre fysiske butikker, men dessverre per i dag ikke i vår nettbutikk. Sjekk saldoen på gavekortet ditt.